۱۳۸۸/۰۵/۲۳

اصلاح طلبان بجنورد کجا هستند؟

این روزها خبری در یکی از وبلاگ های خراسان شمالی درج شده است به عنوان " اصلاح طلبان خراسان یا حامیان موسوی این روزها کجا هستند " .
بر ان دیدم که در عین احترام به این نظر موضوعاتی را به این تیتر اختصاص دهیم :
1 - این روزها کجا هستند معنی این را میدهد که انها باید رهبری جریان مردمی و خیابانی را در مرکز استان به عهده میگرفتند . نمیدانم وقتی که ستاد مرکزی تهران خود را تقریبا مبری از جریانات آشوب میداند ستاد موسوی در خراسان شمالی چکاره اند بدین معنی که سر پیازند یا ته آن .
2 - اعتراضات خیابانی همانطور که همه میدانند از ظرفیت ستاد مرکزی بیرون و فراتر از آن بود که به قول مهندس موسوی ضعف های نظام ما را جلوی چشمانمان قرار داد.
3 - متاسفانه اعضاء ستاد موسوی در خراسان شمالی عده ای تمامیت خواه و قدرت طلب بودند که اکثر اعضاء آن را کارمندان و خصوصا آموزش و پرورشی ها تشکیل میدادند که از حراست اداره مطبوع خویش هم ترس دارند تا برسد به اطلاعات و تشکیلاتش .
4 - به راستی شما اگر یکی از اعضاء یا هواداران ستاد موسوی در استان بودید تا سری در این دوران به انجا زده باشید به سادگی در میافتید که " آیا اینان ظرفیت کارهای آینده مردم را خواهند داشت " به درستی و یقین خیر .و به قولی سگ کسانی که الان بر سر کارند شرف دارد .
5 - اعتقاد و اظهار نظر حاوی از ترس بعضی از اعضاء اصلی این ستاد پس از شکست در انتخابات قدرت طلبی و خصوصا فرصت طلبی اینان را بیشتر آشکار میکند که اگر هر ستاد استانی را مجری ستاد مرکزی بدانیم اظهار نظر شتابزده با دید احیاء پست از دست رفته مسئول نظارت و ارزشیابی ستاد خراسان شمالی را پر مفهوم خواهیم یافت و مناظره انتخاباتی ایشان را در بیمارستان امام رضا وبیانیه معروف وی در گرد همایی خانه کارگر در سالن گلشن را ناشی از شتاب زدگی در بدست اوردن پست های بالاتر ناشی از ذوق زدگی پیروزی زودرس دانست .
6 - مردم کجا و عملکرد اینها کجا ؟ شخصیت دوگانه اینها در منزل خود کجا و خود غیر واقعیشان در رفتار با همین مردم کجا ؟
7 - انتخابات تمام شد ولی همین مردم که کشته دادند و رفتند و سرخورده" فعلا" برگشتند به یاد خواهند داشت اینان برای بدست اوردن همین پست از جیب خرج کن ریاست ستاد چه کسانی و به چه صورت فاصله بین تهران تا بجنورد را و چگونه پیمودند و برای جای گذ ینی خود براین مسندگذرا چه ها که نگفتند و سر آخر مجبور به تمکین شدند همانها که بیشترین دغدغه شان طرز برخورد استاندار فعلی با نریمان بود و همان متحجرین اصلاح طلبی که موبایل این اسباب بازی قرن حاظر را بسان بمبی در دست بچه ها میپندارند .آن طرف به طریقی و این طرف هم به طریقی . مردم غیر شمایند عزیز من .
8 - عزیزان واقع بین باشید آیا مطمئن هستید که قداره و باتوم اگر دست شما بود 69 کشته به 690 تبدیل نمیشد ؟
9 - این را بدانید نماد سبز نماد انسانیت و زندگی و صلح است نه نماد تحجر ، هر لحظه فرصتی است برای تغییر آزاد باشید و آزادگی کنید فرصت کوتاه است . بر یادها بمانید و بر قلب ها حکومت کنید .

۳ نظر:

  1. سلام همشهری عزیز، خانه نو مبارک!

    موفق و شاد باشید!

    پاسخحذف
  2. اعترافات تکان‌دهنده یک خبرنگار از وقایع دوران بازداشت

    "مهم نیست چه کرده ای. آنچه را که من میخواهم باید بنویسی در غیر این صورت می اندازمت توی سلولی که تا حد مرگ بهت تجاوز کنند"، "همسرت را بازداشت می کنیم و در مقابل او به تو تجاوز می کنیم" و ...

    ادامه در وبسایت ترکهای خراسان

    پاسخحذف
  3. نمونه بارز يك اصلاح طلب نماي متحجر كه واقعا سگ مسئولين فعلي به او شرف دارآقاي گلياني معاون دانشگاه اشراق است. حيف از جنبش سبز كه به اسم چنين افرادي آلوده شده است.

    پاسخحذف